פיתוח מזרח ירושלים בע"מ (להלן: "החברה") מזמינה בזאת הצעות לתפקיד יועץ (מנהל חטיבת התכנון במנהלת מזרח ירושלים – להלן: "המנהלת")

תיאור התפקיד:

תכלול התכנית הממשלתית לפיתוח מזרח ירושלים על כל תחומיה (החלטת ממשלה 3790

– להלן: "התכנית הממשלתית").

  • הפעלה וליווי מנהלי התחומים של התכנית הממשלתית במנהלת.
  • גיבוש אסטרטגיית פעולה בכל תחומי התכנית הממשלתית.
  • גיבוש תהליכי עבודה מול גורמי חוץ – ממשלתיים, עירוניים ואחרים.
  • כתיבת תכניות עבודה משותפות עם מנהלי התחומים השונים במנהלת, בנוגע לקידומה ויישומה של התכנית הממשלתית.
  • תכלול וניהול קשר ושיתופי פעולה עם גורמים ממשלתיים ועירוניים.
  • הובלת תהליכים ופרויקטים אל מול שותפים רלוונטיים בתחומי התכנית הממשלתית ומעבר לה.
  • ייזום וניהול פרוייקטים בתחומי התכנית הממשלתית השונים.
  • עבודת היועץ תתבצע תחת מנהל המנהלת.
  • העבודה מחייבת היכרות עם פעילות המנהלת, יחסי אנוש מעולים, יכולת לנהל תהליכים, יצירתיות ומחויבות לעשייה ציבורית.

תנאי סף:

  • תואר ראשון ממוסד מוכר בישראל בתחומי חברה / מדיניות ציבורית / ניהול ארגוני.
  • ניסיון של שנתיים בעבודה מול מערכות וגופים ממשלתיים ועירוניים.
  • ניסיון קודם בעבודה מול המגזר הערבי.
  • ניסיון קודם בעבודה במרחב של מזרח ירושלים.
  • שליטה מלאה בשפה העברית.

יתרון (משוקלל במסגרת אמות המידה):

  • תואר שני.
  • התנסות בעבודות מטה מורכבות והובלת שינוי.
  • ניסיון בתכלול וניהול קשר ושת"פ עם גורמים עירוניים וממשלתיים.
  • ניסיון בניהול והובלת תהליכים מידעיים מורכבים.
  • ניסיון בניהול בארגונים מבוססי מידע.
  • היקף הניסיון בעבודה מול המגזר הערבי ובעבודה במזרח ירושלים.

תנאי המכרז:

  • הזוכה בתפקיד יפעל כעוסק עצמאי ולא כעובד חברה.
  • היקף השעות החודשי ייקבע ע"י החברה, בהתאם לצרכיה. צפי ההעסקה עומד על -120 150 שעות חודשיות.
  • זמינות לשעות עבודה גמישות.
  • מקום ביצוע התפקיד – ירושלים
  • תחילת ההעסקה – לאלתר.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

את ההצעות יש להגיש בעברית, לא יאוחר מיום כ"ב טבת, תשפ"ב (26.12.21), בשעה 14:00, באמצעות מייל [email protected], בצירוף קורות חיים ומסמכים רלוואנטיים, שידגימו את עמידתו של המציע בתנאי הסף האמורים לעיל, ואת ניסיונו וכישוריו בהתאם לאמות המידה

כמפורט לעיל ולדרישות התפקיד. מועמדים מתאימים יוזמנו לראיון אישי.