מכרז לתפקיד עוזר/ת מנהל מינהלת מזרח ירושלים

בחברה לפיתוח מזרח ירושלים בע"מ (להלן:"המינהלת")

תאריך פרסום

23/11/2021

תאריך אחרון להגשה

09/12/2021 | 12:00

סטטוס

סגור

צורת הגשה

הגשה במייל

פיתוח מזרח ירושלים בע"מ (להלן: "החברה") מזמינה בזאת הצעות לתפקיד עוזר/ת למנהל המנהלת – אחראי/ת לניהול תקציב המינהלת, תכנון ובקרה

תיאור התפקיד:

  • שותפות בתהליך גיבוש האסטרטגיה של המנהלת, כולל סיוע בבניית תכנית העבודה השנתית.
  • מעקב ובקרה אחר הביצוע של תכנית העבודה השנתית.
  • ליווי שוטף ומעקב אחר הפרויקטים של המנהלת.
  • ניהול תקציב המנהלת, לרבות עבודה מול וועדת המכרזים של החברה.
  • ממשק עם גורמים בתוך החברה ומחוצה לה, לרבות משרדי ממשלה ועירייה.
  • טיפול בלו"ז של אנשי המנהלת.
  • ניהול האדמינסטרציה של המנהלת.
  • עבודת העוזר/ת תתבצע תחת מנהל המנהלת.
  • העבודה מחייבת היכרות עם פעילות המנהלת, יחסי אנוש מעולים, יכולת לנהל תהליכים, יצירתיות ומחויבות לעשייה ציבורית.

 

תנאי סף:

  • תעודת בגרות ישראלית
  • ניסיון של שנתיים לפחות בתהליכי תכנון של תכניות עבודה שנתיות ומעקב אחר ביצוען.
  • שליטה מלאה בשימוש בתוכנות Word, Outlook, Excel, PowerPoint.
  • שליטה מלאה בשפה העברית.

 

יתרון (משוקלל במסגרת אמות המידה):

  • סטודנטים/בעלי תואר ראשון בתחומי מדיניות ציבורית/ כלכלה/ חשבונאות.
  • תואר שני.
  • ניסיון בעבודה מול גופים ציבוריים – ממשלתיים ומוניציפאליים.
  • ניסיון בעבודה מול וועדת מכרזים.
  • ניסיון בעבודה מול המגזר העסקי.

 

תנאי המכרז:

  • הזוכה בתפקיד יפעל כעוסק עצמאי ולא כעובד חברה.
  • היקף השעות החודשי ייקבע ע"י החברה, בהתאם לצרכיה. צפי ההעסקה עומד על 120-160 שעות חודשיות.
  • מקום ביצוע התפקיד – ירושלים
  • תחילת ההעסקה – לאלתר.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

את ההצעות יש להגיש בעברית, לא יאוחר מיום ה' טבת, תשפ"ב (9.12.21), בשעה 14:00, באמצעות מייל [email protected], בצירוף קורות חיים ומסמכים רלוואנטיים, שידגימו את עמידתו של המציע בתנאי הסף האמורים לעיל, ואת ניסיונו וכישוריו בהתאם לאמות המידה כמפורט לעיל ולדרישות התפקיד. מועמדים מתאימים יוזמנו לראיון אישי.

קבצים מצורפים

Scroll to Top

רכישת כרטיסים

רכישת כרטיסים

דילוג לתוכן