פיתוח מזרח ירושלים בע"מ (להלן: "החברה") מזמינה בזאת הצעות לתפקיד עוזר/ת למנהל המנהלת – אחראי/ת לניהול תקציב המינהלת, תכנון ובקרה
תיאור התפקיד:
- שותפות בתהליך גיבוש האסטרטגיה של המנהלת, כולל סיוע בבניית תכנית העבודה השנתית.
- מעקב ובקרה אחר הביצוע של תכנית העבודה השנתית.
- ליווי שוטף ומעקב אחר הפרויקטים של המנהלת.
- ניהול תקציב המנהלת, לרבות עבודה מול וועדת המכרזים של החברה.
- ממשק עם גורמים בתוך החברה ומחוצה לה, לרבות משרדי ממשלה ועירייה.
- טיפול בלו"ז של אנשי המנהלת.
- ניהול האדמינסטרציה של המנהלת.
- עבודת העוזר/ת תתבצע תחת מנהל המנהלת.
- העבודה מחייבת היכרות עם פעילות המנהלת, יחסי אנוש מעולים, יכולת לנהל תהליכים, יצירתיות ומחויבות לעשייה ציבורית.
תנאי סף:
- תעודת בגרות ישראלית
- ניסיון של שנתיים לפחות בתהליכי תכנון של תכניות עבודה שנתיות ומעקב אחר ביצוען.
- שליטה מלאה בשימוש בתוכנות Word, Outlook, Excel, PowerPoint.
- שליטה מלאה בשפה העברית.
יתרון (משוקלל במסגרת אמות המידה):
- סטודנטים/בעלי תואר ראשון בתחומי מדיניות ציבורית/ כלכלה/ חשבונאות.
- תואר שני.
- ניסיון בעבודה מול גופים ציבוריים – ממשלתיים ומוניציפאליים.
- ניסיון בעבודה מול וועדת מכרזים.
- ניסיון בעבודה מול המגזר העסקי.
תנאי המכרז:
- הזוכה בתפקיד יפעל כעוסק עצמאי ולא כעובד חברה.
- היקף השעות החודשי ייקבע ע"י החברה, בהתאם לצרכיה. צפי ההעסקה עומד על 120-160 שעות חודשיות.
- מקום ביצוע התפקיד – ירושלים
- תחילת ההעסקה – לאלתר.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
את ההצעות יש להגיש בעברית, לא יאוחר מיום ה' טבת, תשפ"ב (9.12.21), בשעה 14:00, באמצעות מייל [email protected], בצירוף קורות חיים ומסמכים רלוואנטיים, שידגימו את עמידתו של המציע בתנאי הסף האמורים לעיל, ואת ניסיונו וכישוריו בהתאם לאמות המידה כמפורט לעיל ולדרישות התפקיד. מועמדים מתאימים יוזמנו לראיון אישי.